TS3 - nový systém?
1. 7. 2009
TS3 - nový systém? Asi si pamatuje tu běžnou rutinu z TS1 a 2, že? Vstávat, wc, jíst, práce, wc, jíst, zábava, wc, spát a tak stále dokola. Proto se všechny potřeby smrskly jen do 3 a k těm přibude významný ukazatel „RADOST - STRES“ doufám, že právě proto to TS moc neochudilo, alespoň budeme mít více času na vztahy a zábavu, že? A navíc s tímto novým indikátorem, můžeme počítat s úplně novou dolní ovládací lištou. Dále je nově zpracován indikátor tzv. „Sny a sliby“ v předchozím díle se tzv. „cíle“ generovaly náhodně… byly omezeny jen vybranou aspirací, ale v TS3 se „cíle“ budou měnit během vaše hraní! Např. potká váš sim na ulici krásku a hned po ní pojede nebo uvidí v TV slavného kuchaře a v zápětí bude chtít být taky. ![]() Tvorba našich simů Nový editor vašich simů bude propracovanější a zábavnější, hráč bude mít tak velkou volnost, že snad bude moct upravovat pihy na simíkově obličeji. A to vše je udělané tak snadně, že to zvládne i 7 leté děcko. EA se hlavně zaměřilo na to, aby každý sim byl jedinečný! Ve výběru vlastností jako: hravý, pyšný, plachý či přátelský se taky mimo jiné objeví např. milovník televize, rváč či vegetarián. Můžeme v okolí také narazit na různé tloušťky – od předešlých dílů jich bude větší spektrum, např. příšerně tlustý McDonalďák či namakaný svalovec jako z nějakého filmu. Pokud všechny tyto vlastnosti promícháme může nám vzniknout až 700mil možností! |
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář